تعمیرات کولر آبی در منزل

آیا لوازم آشپزخانه شما دچار مشکل شده‌اند و به دنبال تعمیرکاری ماهر و قابل اعتماد هستید؟ شرکت دمباریک با تیمی از تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه آماده است تا هرگونه مشکل در لوازم آشپزخانه شما را به سرعت و با کیفیت عالی برطرف کند. از تعمیرات اجاق گاز و فر در منزل گرفته تا پکیج دیواری و کولر گازی و آبی، تعمیرکاران دمباریک با بهره‌گیری از دانش به‌روز و ابزارهای پیشرفته، دستگاه‌های شما را به حالت اولیه باز می‌گردانند. همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات سریع و مقرون‌به‌صرفه ما بهره‌مند شوید. اعتماد شما، اعتبار ماست!

با شروع فصل گرما، اغلب افراد به فکر راه‌اندازی سیستم سرمایشی می‌افتند؛ اما گاهی اوقات سیستم سرمایشی نیاز به تعمیر دارند و شما خودتان به تنهایی قادر به انجام این کار نیستید و باید از یک متخصص کمک بگیرد. شما هم می‌دانید که حمل‌ونقل کولر آبی چقدر می‌تواند سخت و وقت‌گیر باشد؛ حتی هزینه‌ای هم باید برای انتقال آن به تعمیرگاه پرداخت کنید؛ اما دمباریک با ارائه خدمات تعمیرات کولر آبی در منزل این مشکل را برای شما بر طرف کرده است.

منظور از سرویس کولر آبی چیست؟

تعمیر کولر آبی و یا سرویس کولر آبی جز آن دسته از کارهایی است که هرسال با آغاز فصل گرما در هر خانه‌ای به آن احتیاج پیدا می‌کنید. برخی از آقایان می‌خواهند خودشان این کار را انجام دهند و با گرم‌شدن هوا کولر را سرویس کنند؛ اما برخی دیگر از تعمیرکار کولر کمک می‌گیرند و دردسر سرویس و راه‌اندازی کولر را به جان نمی‌خرند. لطفاً به این موضوع توجه کنید که ممکن است کولر آبی شما بدون تعمیرکار کند؛ اما این کار آسیب‌های زیادی به آن می‌رساند و در کوتاه‌مدت هزینه زیادی برای تعمیر روی دستتان می‌گذارد.

خدمات تعمیر و سرویس دستگاه از ثبت سفارش در بخش درخواست خدمات آغاز می‌گردد. در زمان ثبت سفارش باید مشخصاً اعلام نمایید که می‌خواهید چه خدماتی دریافت کنید. در این صورت، تکنسین می‌تواند با تجهیزات کافی و موردنیاز به نشانی شما اعزام شود و خدمات تعمیرات کولر آبی در منزل را به شما ارائه دهد.

لازم است این نکته را به شما گوشزد کنیم که گاهی دمباریک با حجم سفارش زیادی روبرو می‌شود. ازاین‌رو، تکنسین موردنظر بین 24 تا 48 ساعت بعد از ثبت سفارش برای هماهنگی زمان ارائه سرویس با شما تماس می‌گیرد. شما می توانید درباره خدمات مورد نیاز خود با واحد پشتیبانی 09191353803 تماس حاصل فرمایید و درباره جزییات سرویس اطلاعات بیشتری دریافت کنید.اگر در هنگام تعمیر نیاز به تعویض قطعه باشد، سرویسکار با موافقت کردن سفارش دهنده، قطعه را عوض می‌کند و فاکتور معتبر ارائه می‌دهد.

خدمات تعمیرات کولر آبی در منزل توسط دم‌باریک

خدمات تعمیرات کولر آبی در منزل توسط دمباریک

تعمیرات کولر آبی در منزل توسط دمباریک مزیت‌های زیادی دارد که شما هم حتماً با دانستن آنها ترجیح می‌دهید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید و دیگر حاضر نیستید حتی خدمات مجموعه دیگر را امتحان کنید. این مزیت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • در مجموعه دمباریک ما تلاش کردیم که از مجرب و متخصص‌ترین تکنسین‌ها برای تشخیص و رفع ایرادت دستگاه شما استفاده کنیم. یعنی تمام افرادی که در مجموعه ما مشغول به کار می‌شوند، افرادی متخصص و باتجربه هستند.
  • مجموعه ما فقط در زمینه نصب یا تعمیر کولر آبی فعالیت ندارد؛ بلکه در زمینه‌های بسیاری مانند نصب اجاق گاز هم به شما خدماتی ارائه می‌دهد.
  • تمامی قطعاتی که سرویس‌کاران ما تعویض می‌کنند حدود 60 روز گارانتی دارند. یعنی شما خیالتان از بابت کیفیت قطعه های تعویضی راحت باشد؛ زیرا ما تا 60 روز گارانتی داریم. البته باید به این موضوع توجه کنید که در صورت نیاز به خرید وسایل توسط تعمیرکار ، هزینه خرید قطعه بر عهده مشتری است. البته که اگر تعمیر کار قطعه ای خرید، باید فاکتور آن را به مشتری تحویل دهد.
  • تمام تلاش ما جلب رضایت شما عزیزان است و در صدد این هستیم که مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم. برای همین اگر در حین یا قبل و بعد از تعمیر فر و کولر یا هر وسیله دیگری مشکلی پیش آمد، پشتیبانان ما در خدمت شما هستند.
مزیت‌های تعمیرات کولر آبی در منزل توسط دم‌باریک

تعمیرات کولر آبی در منزل شامل چه مواردی می‌شود؟

قبل از اینکه کولر راه‌اندازی شود، حتماً باید یک فرد متخصص که به سیستم و کارکرد کولر آگاهی کامل دارد، آن را مورد بررسی قرار دهد تا با مشکلی مواجه نشود. موارد زیر را می‌توان مراحل راه‌اندازی و تعمیر کولر آبی در منزل دانست:

  • در ابتدا باید قطعات کولر عیب‌یابی شوند.
  • قطعه معیوب یا باید عیب‌یابی و یا تعویض شود.
  • شوره‌ها و رسوباتی که روی قطعات هستند، حتماً باید بر طرف گردند.
  • بدنه کولر را بشویید.
  • کف کولر را آب‌بندی کنید.
  • تسمه رگلاژ شوند.
  • پمپ کولر آبی باید چک شود.
  • الکتروموتور چک گردد و جای آن تنظیم گردد.
  • مسیر باد کولر باید بررسی شود.
  • فلوتر کولر باید تنظیم گردد
  • مسیر آب ورودی، اتصالات و شیرآلات کولر باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • موتور کولر آبی را نصب کنید.
  • موتور سوخته کولر را با یک موتور نو تعویض کنید.
  • پمپ آب کولر باید تعمیر شود.

در هر کدام از این قسمت‌ها ممکن است ایرادی وجود داشته باشید که شما احتیاج به تعمیر یا تعویض قطعه پیدا کنید. در این صورت تعمیرکار با شما هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد با موافقتتان قطعات جدید موردنظرش را می‌خرد و نصب می‌نماید. تعمیرکار موظف است اگر قطعه‌ای خرید، فاکتور آن را به مشتری تحویل دهد.

تعمیرات کولر آبی در منزل شامل چه مواردی می‌شود؟

اگر تعمیرات کولر آبی انجام نشود چه اتفاقی می‌افتد؟

کولر آبی وسیله سرمایشی نام آشنایی است که نسبت به سایر وسایل سرمایشی نسل جدید، سیستم ساده‌تری دارد. به همین دلیل برخی از افراد می‌خواهند، خودشان شخصاً نصب و تعمیرات آن را انجام دهند؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشند که نصب و راه‌اندازی با تعمیرات کولر ابی در منزل تفاوت زیادی دارد. پس اگر کولر به‌درستی نصب و سرویس نشود، مشکلاتی مانند عدم خنک‌کنندگی، آسیب به موتور، اتصالی برق، کارکرد نامطلوب و آسیب به دینام را به دنبال دارد.

بنابراین، بهتر است کولر آبی در بدو کار با رعایت استانداردها نصب گردد، مشکلات احتمالی که در طی آینده رخ می‌دهند کاهش یابد. شما برای این کار می‌تواند مهارت تعمیرکاران کولر دم‌باریک بهره ببرید که در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارند و بارها این کار را انجام داده‌اند و به ریزه‌کاری‌های مختص هر برند کولر آبی واقف هستند.

 تکنسین‌های دمباریک سال‌های زیادی در زمینه تعمیر و نصب کولر خدمات تضمین شده‌ای ارائه داده‌اند. شما می‌توانید با دریافت خدمات نصب و تعمیر کولر از کارکرد بهینه آن اطمینان حاصل کنید. تکنسین‌های دمباریک علاوه بر خدمات مربوط به کولر در زمینه نصب فر هم فعالیت دارند و شما در این مورد هم می‌توانید از آنها کمک بگیرید.

خلاصه مطلب

در مجموعه دمباریک خدمات زیادی به شما عزیزان ارائه می‌شود. برای استفاده از این خدمات ابتدا باید نوع خدمت دریافتی را مشخص کنید و سپس ثبت سفارش را بزنید. سپس باتوجه‌به شلوغی مجموعه ما تکنسین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش با شما تماس می‌گیرد . در هنگام انجام تعمیرات کولر آبی در منزل یا بعد از آن شما می‌توانید از پشتیبانی هم راهنمایی های لازم را بگیرید. به هیچ وجه تعمیر کولر را به تعوبق نیندازید؛ زیرا با مشکلاتی مانند آسیب دیدگی موتور و عدم کارکرد مناسب آن و حتی اتصال روبرو می‌شوید.